Wednesday, March 16, 2011

Not okay .

Mul on vaja kohta, kus end välja elada ja ma arvan, et see on just õige koht.
Miskipärast lihtsalt läksin väääga närvi. Justpraegu, kõik juhtus nii kiiresti, lõpuks hakkas arvuti näkku panema ja lihtsalt nii aeglane , läksin veel enam närvi ja lihtsalt tagusin klaviatuuri ja klõpsutasin hiirega igalepoole ja sain nii vihaseks et peegel kukkus lauapealt maha kiludeks. Lihtsalt parim? Ma ei ole ammu nii halvas tujus olnud. Hommikul koolis oli lihtsalt nii hea, ma olin suurepärases tujus, peale inkat tuju langes. Pole esimene kord, kui peale inkat tuju niiviisi alla käib. Praegu on tuju üks suur ümmargune null.
Ma ei ole kurb ega masendunud ega midagi sellist, lihtsalt tohutult närvis ja pahas tujus. Kui keegi praegu minuga samas toas oleks siis ma arvan et valaksin ennast tema peale välja. Aga ma püüan rahuneda ja lähen käin pesus ära ja siis juba magama. Homme on neljapäev ja siis reede ja lõpuks ometi see kauaoodatud vaheaeg .
Ja pealegi Lotta saatis mulle täna pildid kus see roosa salk mis mul on, oli veel väga erk ja tume. Pildid on küll väääga halva kvaliteediga, aga aru peaksite midagi ikkagi saama.
Tsau tsau, kurrnjäu.

No comments:

Post a Comment