Saturday, March 19, 2011

Danza kuduro .

Hei beibzid . Ja ongiii vaheaeeeeg ! Meeletult hea meel, aga pole absoluutselt selline tunne, et on vaheaeg eks, aga on .. Küll see kunagi kohale ka jõuab .
11 päeva veel kõigest ;)



Reede(18.märts)- nonii, kooli jõudsin täitsa õigeks ajaks. lebopäev oli. Pm ainult kas vaatasime filmi või kuulasime õpsi, estast oli ainult kirjalikku tööd. Füüsika ajal oli üldse vaba tund . Peale kooli oli täiesti tavaline tunne, et nagu mingit vaheajatunnet? ei olnud. Läksin siis koju võtsin vooliumit ning liikusin linna Rennule vastu, läksime Sassi garaaši vessut tegema.
Peale seda olin arvutis ja vaatasin telekat ja siis panin korraks pikali ja jäin nii uniseks, mõtlesin , et täna ma küll siit voodist välja ei tule. Aga siiski oli vaja minna tähtedemängule. Pilet oli ju ostetud ja tahtmist oli ka minna. Kell kolmveerand kuus ajasin end sunniviisil ülesse ja läksin pessu ja muud särgidvärgid. Panin muusika ka muidugi valjusti käima ja siis läks juba uni ära jaSain siis mingi veerand kuus Kretaga kokku. Kui sportasse jõudsime, siis meie üllatuseks oli nii vähe vabu kohti veel, aga siiski leidsime endale päris normaalse koha. Elasime ikka kaasa ka ja üldse väga tore oli ja nalja sai. Mäng kestis kaks tundi. Kell üheksa siis liikusime kodupoole, enne seda veel rääkisime, et mis kell me õhtul jälle kokku saame.
Koju jõudes läksin kohe ülesse ja jälle muusika põhja . Põhilised laulud , mis ma kuulasin olid: danza kuduro ja saxobeat, kaks lemmiklaulu hetkel. Tuju oli vägaaaa heaa. Kui kell juba 11 tiksuma hakkas, hakkasin endale riideid otsima ja tegin ennast korda natuke veel, sest pidime veits pilte ka tegema .
Saime kokku ja ma avastasin, et ma kaotasin kinda ära aga pärast avastasin selle hoopis oma taskust. Fail?
Üliiiifun öö oli. Algul olid teised plaanid, aga siiski liikusime maxima . Ostukas oli ju. Me vist olime mingi tundaega poes, sest Krets ei suutnud otsustada mida ta tahab -.- ma olin nii tüdind. Aga nalja saiii, ja mitte vähe. Lõpuks ostsime siis mõlemad starterit , ma võtsin veel kummikomme ja fetajuustusaia ja tema veel lutsukaid ja kaks moosipalli.

Nii, siis liikusime kesklinna.. seal oli palju rahvast. Lõpuks käisime tiiru linnas ära ja läksime ühtede majade vahele kiikede peale. Seal oli lihtsalt niiiiiiii naljakas. Uskumatu lihtsalt, ammu pole nii naljakas olnud:D.
Me mõtlesime et kui mendid oleks mööda sõitnud, oleksid nad kindlalt meid puhuma pannud, käisime imelikult sest libe oli ju -.-? Starter mõjus, lihtsalt selline energia oli ja naeru ei saanud pidama. Tegime kiiikedel päris palju pilte ja lihtsalt rääkisime lolli juttu? Aga see jutt oli nii ajuvaba, ma räägin täispeaga ka normaalsemat juttu, ausalt :D . Lõpuks hakkas paha sellest starterist, aga tuju oli ikkagi hea. A eino , siis hakkas üldse lund sadama.-.- ma mingi jumala närvasin, et näe lumi sajab , lumi sajab , kreta ütles jajah ma tean jne ja sisi kui ta prillid ette pani ja vaatas valguse peale sisi ta ka mingi ooo näee lundd sajab :D vms . Lõpuks mingiaeg helistas emps , et ma koju läheks, ta arvas, et ma olin koguaja maximas olnd hha. Emaga oli raske rääkida, sest mul oli nii naljaks .
Okei ma ei tea mitu korda ma juba selles postituses olen mainind sõna 'naljakas'. Nüüd on selg niii haige, sest ma olin ju koguaeg kõveras -.-  Muideks see ajugeenius üritas lund põlema panna , mis tal ilmselgelt ei õnnestunud :) .
Täna on nii mõttetu päev, et ma ei hakka sellest üldse rääkimagi.
Tsauuuuukitsauuu :) .

No comments:

Post a Comment