Monday, March 14, 2011

I'm da bosss !

14.märts . 16 päeva veel (I)
Esmaspäev- esimene tund oli keemia, kuhu ma ei jõudnud, sest uni oli liiga suur. niikuinii midagi erilist seal ei toimunud ja paljudel polnud veerandi hinne väljas, aga ma sain nelja kätte niiet võis magada küll. Teine tund kirjandus. Õps on lohh, ta ei või mulle viite veerandit panna nohh mu hinded: 4 3 5 5 5 5 5, see üks faking kolm noo ja läksin siis rääkima ta ütles, et mida sa undad siin. o emm gee . Mate veerandi rikkusin muidugi ära täna. Sain kt kahe, TORE. Sorry aga ma ei oska seda teemat, eelistan teoreeme, kui võrrandeid. Tegin musas ühte tööd järele tegemas, ma puudusin. Siis käisin inka konsukas, õppisin ajavorme, tegin 6 harjutust ära , nüüd enamvähem selge. Venest tõmbasin ka täna minema, arsti juurde jälle, ja aina valusamaks läheb elektrikas, aga pole hullu, homme viimast päeva. Ma olen üldse viimasel ajal väääga palju puudunud nii põhjusega , kui ka lihtsalt poppi pannud. Täitsa käest ära läheb asi. Aga hinded on päris korras. Järgmine veerand võtan ennast kokku ja püüan korralikult ikka tundides käia. Kuigi pean järgmine veerand ka puuduma veidi, kuna arsti juurde jälle. Igavene jama. Pole hullu . Musa tund oli tore, kirjutasime terve tund Kerdoga. Ta väris mu pinalit valgendajaga. Üritas südant teha, aga tuli välja hoopis üks suur valge loik. Hommikul kerdo küsis, et kas mul suvi v. Noja olin lühkaritega koolis täna. Mul kevad juba . Üldiselt koolis nalja sai. Sain bio veerandi ikka kolme kätte, oleksin äärepealt kahe saanud, aga noh õps halastas.
Peale kooli olin nii väsinud ja kõik oli segamini peas, lihtsalt ei suutnud minna koju. Panin klapid pähe ja läksin jalutama. Teepeale jäi maxima hüppasin sealt läbi, ostsin pirni ,pähkleid ja müslibatooni. Ja turgutuseks ka energiajooki, mida mul tõesti vaja oli.
Kõik inimesid vaatasid mind nii imelikult, vb spst et olin ju lühkaritega, haha :D
Koju jõudes viskasin pikali ja hakkasin sööma, mida olin ostnud ja vaatasin seepe. Oleksin tahtnud heameelega magama jääda, aga siis ma olekski magama jäänud. Panin arvuti tööle ja mul fb mõllas. Üks populaarne bossupilt oli seal(Y):D Muusika oli jälle põhjas ja väga hea oli olla. Supper tuju. Praegu olen lihtsalt ülimalt väsinud ja arvatavasti kohe ka magama. Ja pidage vastu, viimane nädal ja siis nädalaega puhkust :) Pole palju aga asi seegi.
Tsau Sõbrad ! :)

No comments:

Post a Comment