Thursday, March 10, 2011

Ma näen pimedust ja kuulen vaikust .

Heitervist mu sõbrad ! 20 päeva veeeel, musirullid .
Täna 10.märts :) .
Päris tore päev, vahepeal olin vääga närvis ja oleks tahtnud kõik asjad vastu seina visata, aga sain üle. Aga mul oli ka põhjust olla .Enivei hommikul kell 10 kool. Peale seda kaks tundi vene ja mata. Vene õps ajas närvi, iga päev on see nädal venes töö olnud ja mul on nüüd 4 järeltööd, sest olen puudunud. Mul on vaja esmasp teha inka vene ja musa järeltöö teisipäeval geo ja vene veel, aah jube. Siis hakkasid käsitööd, aga nendest puudusin, sest olin arsti juures, ja jõudsin mingi 20 min enne tunni lõppu ja ei viitsind minna , ajasime krissuga garderoobis juttu. Tore oli rääkida, pole ammu taaga üldse suhtlend, kuigi käime ju ometi ühes klassis. No siis kui teised lahti said tunnist, läksime söökla. Siis matesse ja peale matet inkasse. Inka vahetunnil oli nii tore. Olime tüdrukutega klassis ja arutasime ja rääkisime ja tegime järgi, nii naljakas oli vahepeal.
Peale tunde ootas Brita mind koolis ja läksime minu juurde. Rääkisime uudiseid ja niisama suht. Siis kui ta ära liikus läksin alla, sõin veits ja tulin ülesse panin arvuti tööle.
Mingiaeg tuli iss, rääkisime juttu liikusin jälle alla ja emps nägi mu küüsi, tegin eile maniküüri. Siis ta ütles, et on sul veel neid kleepse ja lakki, ütleisn et jaa, ja ta tahtis ka saada, niiet tegin talle kaa maniküüri. Nii tore oli:)
Nüüd räägin msnis juttu, tuju on hea. Arutasime Mathuga, et kui väga me suve ootame. Pole ammu rääkind taaga, aga nüüd jälle räägime ja see on positiivne.Hahah Lotta mainis just, et ta ema nägi, et üks tüdruk jalutas väljas notsu rihmaotsas, haha naer !

Tänaseks lõpetan, varsti magama niiet head ööd, mu kallid sõbrad :) .

No comments:

Post a Comment