Thursday, February 17, 2011

Ma hakkan hulluks minema.


Täna on see päev, kui ma tunnen, et ma tõesti lähen hulluks varsti.
No hakkasin õhtul õppima ajalugu. Pidin mingi ristsõna tegema. Tegin ruudulise tühja paberi peale mustandi . Sain selle valmis , aga mul on vihik jooneline ja siis kleepisin ühe suvalise ruudulise lehe ajaloo vihikusse. Siis hakkasin oma mustandit otsima ja lihtsalt ei leidnud , pidin juba nutma hakkama, sest ma olin nii närvis, see võttis mul nii kaua aega, see mustandi tegemine. Siis avastasin, et kleepisin selle mustandi lehe tagurpidi vihikusse. Oleks tahtnud täiest kõrist karjuda. Aga no saate aru ma ju pidin ise nägema kui liimisin mustandit , kuna see mustand oli ju minu poole, no saate aru? Aga ma ei näinud, täis taun olen. No ja tirisin siis ära ja liimisin ikka puhta lehe. Siis kaotasin hariliku ära. Ma olin kindel , et panin selle voodi peale ja järgmine hetk seda enam pole. Läksin veel rohkem närvi . Lõpuks kuskilt leidsin. Siis kaotasin joonlaua ära , aga üllaülla ma istusin selle peal -.- .
Ma oleks tahtnud kõik oma õpikud lihtsalt vastu seina visata. Mingi pooltundi otsisin oma mustandit, ja tundaega tegin siis mustandit ümber, sest kaks korda läks sassi. Pluss veel küsimused .. JUBE. Ma vihkan neid ristsõnu teha. Okei, nüüd ma sain ennast siia välja elada. Nagu Lotta ütles, et mul pole kõik korras. No koguaeg on nii, sest näiteks hakkan õhtul välja minema, lähen alla, panen jope ja saapad jalga ja avastan, et fakk telefon jäi ülesse, jooksen ülesse ja siis alla tagasi hakkan välja minema , oih kindad jäid ülesse, jooksen tagasi ja siis alla, ja teen avastuse , et uuuuuuups pangakaart jäi ülesse, no üldse ei aja vihaseks ju. Ma olen täielik tuulepea.. Paar kuud hullumaja ei teeks mulle üldse paha. Okei ma nüüd lähen parem magama. Head ööd .  

No comments:

Post a Comment