Friday, January 28, 2011

Pane end põlema, särad ükski kord elus.

No seda juhtub tõesti harva, kui viitsin kaks päeva järjest blogi kirjutada. Aga mul tuli jututuju. Ma ei tea millest alustada-.- ok, ma räägin ns tänasest ja siis juba muudel teemadel. Hommikul ei saanud üldse ülesse, mõtlesin, et täna ma küll keemiasse(esimesesse tundi) ei lähe, aga ma siiski peksin end ülesse ja läksin vannituppa pessu ja siis juba ülesse kuivatasin juuksed ja panin muusika käima, mul jäi isegi aega üle ja siis lesisin ja kuulasin muusikat, seda juhtus küll esimest korda sel aastal, et mul jäi aega üle ns olla, tavaliselt on hommikul ülikiire, sest ma olen ju viimaseminutinimene. Koolipäev oli väsitav ja veniv. Koolis oli igast muud rahvast igaltpoolt Eestist, sest täna toimus ju solistide konkurs. Täna mulle koolis keegi eriti närvidele ei käindki, oh seda imet. Füüsika vahetunni ajal olime klassis ja õps kamandas välja ma ütlesin et miks, ma ei taha. Õps ütles no tule siia , ma näitan miks, läksin siis sinna podisesin , et sa viskad mu välja jah ja siis võtis natist kinni ja viskas välja klassist, okei viskason vale õelda lihtsalt saatis :D ja siis teised pidid ka ofc järgi tulema.. Peale kooli läksin koju, mängisin natuke Trissuga ja läksin ülesse seepe vahtima.
Siis kell tiksus juba kuute vaikselt, sättisin ennast ja sain  Kellyga kokku. Liikusime Britale vastu. Otsustasime siiski minna sööma villemi ja homme uisutama minna ehk kellla järgi täna. Villemis oli rahulik , rääkisime ns juttu. Kelly kurtis et mingi film hakkab ükspäev, mis pidi hea olema , aga kellu ütles, et see hakkab nii hilja ja tegi morni nägu me siis küsisime mis kell, ta vastas kell kümmmmmmmmme , hahahaha suht vara .. No ta magab sellisel ajal juba ju .Mul tuli mõte, et liiguksime mo juurde monopoly mängima, läksime maximast läbi ja liikusime juba minu poole. Tee peal Kellu ütles, et meil jõulutuled veel õues ju, et kas meil ikka veel jõulud , Brital hakkas naljakas ofc siis ma ütlesin et memm küpsetab piparkooke ka siis nad tegid nalja, et oh toome kuusepuu ka v:D jõudsime minu juurde ja ma olin all ja nad üleval. Tulin siis ülesse ja Brita ja Kellu küsisid mis asjad need on, ma ütlesin piparkoogid nad mingi AH päriselt kaaa mõtlesid seda piparkoogi asja vääää? siis oli naerukoht meil kõigil. Nad arvasid, et ma naljaatan piparkookidega. Monopol oli tore ma võitsin !!!! No ja peale seda mängu mul hakkas pea lihtsalt jõhkralt valutama, see oli jube, tahtsin nutma hakata, aga seda valusam oli-.- siis läksin suure vaevaga alla valuvaigistit küsima, vanaema andis mingi ülitugeva tableti , siis loivasin end ülesse tagasi ja magasin natuke ja siis läks veits paremaks, nüüd on juba päris hea olla. Ja nii mu päev mööduski.

Kui nüüd muust teeemast rääkida, siis keegi on mu lemmikkingad koolist rotti lasknud ;( . Ilmselgelt on mul kahtlusalune olemas ju .. Kes ikka see rott meie koolis on rsk. Mõtlesin et ah nknii ma siuke tuuulepea et jätsin koju need, otsisin linnas kõik läbi kodust lahekülast otsisin kõi läbi, pole mitte kuskil. Inimene, keda kahtlustan on viimasel ajal ''suuri tegusid'' tteinud ju. Tohutult pettunud olen temas. Pidasin teda väga toredaks ja sümpaatseks inimeseks , aga mis välja tuli .. Teod räägivad enda eest.. Ja veel nii süüdimatu. Aii, kui närvi ajab.


Üks teema on veel, millest tahtsin kirjutada on see, et ma ei saa üldse aru miks mõni peab blogi nagu minngiks masenurgaks.
Ma saan aru , et jaa mõned päevad on tõesti halvad ja sa tahad siia sellest kirjutada , mõistetav. Aga kui sa kirjutad mingit absurdset teksti oma väljamõeldud probleemidest , no kammoon.. No ja see on see kui probleeme pole, siis tuleb need välja mõelda. Mõni kirjutab siia eriti haiget juttu, ma ei tea võibolla kellegi jaoks on minu jutt ka siin haige, aga noh kuidas kellegile.

Mis mind veel väga närvi ajab on pugemine -.- ok ma saan aru , et vahel on see vajalik, ntks mõnele õpsile vaja pugeda. Aga mingi kui räägid mõnest inimesest hullu sitta kokku ja siis kui seda inimest kellest räägid kuskil irl näed siis on hull nunnunägu pähe ja hakkab pugema lihtsalt. Ma ei mõtle selle all praegu midagi konkreetset, okei mõtlen küll, mis ükskord juhtus siiski-.-
No veel ma ei tea, kui kedagi huvitab, siis mul läheb hästi :) !
Mul ei ole mingeid ajuvabasi probleeme ja ma ei mõtle neid endale juurde, ma olen vb lihtsalt vihane natuke hetkel, aga muidu on kõik väga okei. Koolis on kõik hästi. Pole kellegagi tülis. Vanematega on kõik väga heas korras nagu alati, nendega tülitsen üldiselt väägaaa harvaa. Ja mida muud vaja ongi :) . Mõnel läheb võibolla täpselt samamoodi nagu mul, aga nad on ikkagi masenduses probleemiga. et neil pole poissi. Ma ei tea , aga mo arust on see niii hea olla vaba, sa ei pea kellegile aru andma mida sa teed millal kus kellega. Võid teha mis tahad . Nojah vb teised seda ei mõista aga nii on hea ;) . aaa jälle ma olen nii pikalt kirjutand -.- vabandage mo kirjavead. BYE BYE !

No comments:

Post a Comment