Saturday, December 4, 2010

Lost .

Pealkirja lugedes tee kindlasti arvate, et nüüd tuleb masenurk eks? Ei nii see pole. Täna on laupäev 4.detsember. Ilm väljas on lihtsalt supper. Räägin veits lähemalt eilsest päevast/õhtust/ööst . Brita oli meil ööseks ja lihtsalt ulme õhtu oli :D . Ta tuli umbes kuuepaiku meile, siis läksime aurigasse hessi sööma . Võtsime fotoka kaasa ja teepeal tegime ka mõned pildid . Hessi burger oli nagu kapssaburger -.- kapsast oli rohkem kui kõiki teisi asju kokku, aga nagu Brita ütleb: ole vait kapsas on tervislik.
Siis läksime minema aurigast , kui olime söömise lõpetanud leidsime ühe käru ja tegin Britale sellega nats sõitu.
Hullult pilte tegime teepeal.
Saime kuskil maxima juures Kellyga kokku ja liikusime linna, sest tahtsime kuuseall pilti teha.
Läksime mänguväljakule ka pilte tegema.
No hullult külm oli ju, aga meil oli suht savi, liikusime edasi süg'i . Väga raske arvata , mis me seal tegime, no ikka pilte ja Brita ns sukeldus lumes .
No edasi saatsime Kellyt koju veits ja liikusime uuesti maxima, tahtsime nats näksimist koju ka osta. Ja nüüd hakkate aru saama, miks pealkiri siuke on .. Hakkasime maksma minema ja siis löödi arve sisse ja Brita hakkab raha otsima, ja seda EI OLNUD, andsin siis enda raha, pidime nii tegema , et Brita maksab ja ma annan talle pärast nii palju raha tagasi , kui vaja, aga noh läks siis nii. Maksime ära ja Brita kt taskuid et peab ju kuskil olema siis ma hakkasin mõtlema , et mu telf on ju Brita taskus, küsisin ,õu anna mu telf.. Brita oli niiet okooouu ja noh TA KAOTAS MU TELEFONI KAAA ÄRAAAAAAAAA -.- koos oma rahaga. Okei mis meil muud üle jäi, kui et läksime seda sama teedpidi süg'ile tagasi, kuna arvasime et see on seal, sest Brita aeles seal lume sees hullult ja äkki kukkus siis sealt välja. Teepeal nägima Aavikut ja ta liikus ka meiega nats kaasa, sisi tuli Mari vastu ja nad läksid siis ära ja me liiksuime edasi süg'i . Jõudsime sinna, olime hull paanikas , ja me ei leidnud mu telefoni. No ma siis võtsin julguse kokku ja ütlesin, et ma kaotasin oma telefoni ära . Ema pollnd üldse kuri vaid ütles et okei ta paneb sisi nr kinni. Liikusime siis nördinult koju. Kodus hakkasime ns pilte vaatama digikast, et mis teind olime . Ja teateeee, me leidsime pildi kus me nägime, et mu telf ja ta raha kukkus taskust välja :D:D Siis me sattusime nii hoogu hüppasime karjusime kallistasime .. Aga kõige masendavam oli see, et see jäi kuskile auriga juurde hoopis-.- No panime joped selga mingi kell oli 11 saamas juba aga läksime hull kiiresti siis auriga juurde ja jõudsime sinna kohta , kus see olema pidi ja ta helistas mulle koguaeg ja see oli kuskil paksuu lume sees, AGA MA LEIDSIN ÜLESSE ja mis kõige lahedam, me leidsime Brita rahaaaaaa kaaaa ülessseeeeeeee , jeeeee ! Ulmeeeeee, milline õnnnn. Siis ka muidugi kisasime , rõõmustasime, hüppasime kargasime kallistasime ja siis üks mutt läks möööda vaatas väga imelikult Brita pani ou sorry sorry, no siis liikusime olerexi tankla ja ostsime veel nats näksi ja liiksuime koju :d .Ja saimegi ta raha ja mu telfu kätte ja telfu on täitsa töökorras siiamaani. Kodus tegime endale sooja teed, Brita tegi karamelli ma kibuvitsa ja hakkasime 90210 teist hooaega vaatama, ta oli endale tõmmanud läppari need, vaatasime neli osa ära.
Ja siis mingi viiest hommikul jäime magama.

No comments:

Post a Comment